Och jag var 17 år


Så här kul hade jag det idag, schleten utan smink och med fett hår. Puss på det. Skrattar just nu åt mig själv att jag är så seriös.

Var jag ju inte alls! Jag är inte ens 16. Bajsigt att jag skrev det då. Men den låten är bra. 17 år med V Maggio.
Idag har det varit datorn. Idag har det varit depressions tid med fet lugg och clementiner.
Idag har jag skrivit lite på svenskan men orkar inte mer nu.
Idag har vi bestämt att vi ska kolla på film och äta nånting hemma hos Joakim imorgon.
Idag är jag trött och borde lägga mig tidigt.
För imorn blir det ingen sövmöra. Ska upp till tandläkaren TROLIGTVIS och fixa tandställningen. Mamma ska ringa halv 8 och DÄR och DÅ bestäms det om jag ska till tandläkaren. Usch. Gillar inte sånt. Antingen sööövmöra eller hetsa till tandläkaren.
Nu ska jag fanimej sätta igång med svenskan. I HAVE TO!
Puss & god natt, klockan tjugo över 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0