Otaggad till max

Åh, jag HATAR rent ut sagt att träna på tisdagar. Av någon anledning är jag som tröttast på tisdagar också ska man ändå stressa hem, äta, snabbt vid datorn och sedan iväg på dans vid 6. Den är helt okej, men sedan ska man iväg på en och en halv timme showdans till halv 10 och jag orkar inteeee. Hinner ingenting när jag kommer hem; äta, duscha och lägga sig bokstavligt talat. Fuck tisdagar när det är träning. I hate it.

Nu ska jag i alla fall iväg. Lindis och Idis kommer inte på danserna idag så vad KUL jag kommer att ha! Vill bara lägga mig och sööööva nu. Seriöst. Det ville jag inte igår när jag kom hem. Men det vill jag nu. Och jag är stentrött. Och ska träna typ 3 timmar.

Nu ska jag upp och ta på mig träningskläder, kissa och kolla om någon mat har fastnat i min tandställning.
PUSSSSSSSSS
and huggggggs

Kommentarer
Postat av: SÖREN

godnatt julian! hihi. ---> http://www.youtube.com/watch?v=BMjrp6qm-iI - den länken borde du kika på. världens sötaste låt:)

2008-10-07 @ 22:03:20
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0