Seriously depressed in the fall


Haha.
Ni behöver inte läsa.
Jag skriver här för att jag vill skriva av mig av mina känslor.
Jag sitter och lyssnar på Bo Kaspers kl 19.41 och längtar efter att gå på fest på lovet (nej, jag dricker inte).
Nu sjöng precis Bo ''Det här är nog det smartaste jag gjort''.
Det är det inte.

Det är inte en klyscha att höst är deprimerande. Eller första gången jag var deprimerad på hösten (som jag kommer ihåg) var i hösten i 8an. Då satt/låg jag bara i min säng och typ halvgrät och lyssnade på Laleh och skrev låtar om hur deprimerad jag var. Seriöst, jag gjorde det jämt.
Sedan har detta fortsatt. Inte att jag sitter och gråter och skriver låtar.
Men att jag sitter i min säng och gråter IBLAND och bara är allmänt deprimerad.
Jag vet inte vad det är med mig.
Det är liksom ingen fara.
Jag är inte olycklig eller ledsen över något speciellt.
Eller jo, när jag väl gråter så är det ju för en specifik sak, men det är ju inte så jävla världsfarligt.
Men det är bara så jag gör.
Går upp på mitt rum med en skål glass, gråter en skvätt över någon jobbig kärleksgrej (kärlek är allt) och sedan går ner till datorn, chattar med mina vänner, skriver ner det som just hänt i bloggen och nästa dag lever jag loppan.
Det bara är så.

Därför är hösten lite deppig nu. Jag lyssnar på låtar som handlar om en själv, hur man mår, och skriver ner lite rader på msn/bilddagboken/bloggen och sedan tänker jag inte mer på det.
Lalallalaa .. jag trallar vidare, halvt glad, halvt deprimerad.
Så jag tror jag kommer fortsätta så här utan att riktigt springa in i någon stor vägg.
Jag duttar tårar lite här och var istället för att sprängas helt och gå in i någon tegelvägg.

Men shit. Vilket seriöst inlägg. Nu stänger jag av Bo Kaspers och sätter på något roligare.
Christina Aguilera - Still Dirrty.
I'M STILL DIRRTY
IF YOU WANNA HAVE SOME MORE ''SEXY''
STILL GOT THAT FREAK IN MEEEEE!

Så där ja =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är funurlig! - man ska sitta på en sammetsklädd stol och vänta på bättre tider, gyllenetider - juni, juli, augusti! - sommaren:)

2008-10-20 @ 20:19:33
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0