Snart fredag IGEN

Asså det är HEEELT sjukt. Är det fredag imorgon? Är det det? Ha? HA? JAAAAAA, det är det! Veckorna går så jävla fort att jag vet inte nött, typ! Idag var det skoooola:

Gympa- körde någon blandad grej med basket, fotboll, handboll och innebandy.
Svenska- referat-skrivning- betygsätts! Seriöst.
Engelska- fick tillbaka engelskaförhöret. ALLA RÄTT! =) Sedan lite chill lektion med översättning.
Lunch- fick sitta lååångsamt och äta potatis, fisk och sås, blev inte så mätt för alla skulle gå. =(
Media- jag och Frida tog kort när vi dansade och hoppade och posade. Kul kul. Sedan spelade jag, Frida, Basti och Martina, som nu kallas Mörta, in med filmkameran och intervjuade varandra och brötade lite. Slutade med att vi + några till låg i en soffa och sjöng ''VI HAR TAGIT STUDEEENTEEEEEN!'' för vi ska visa dom här intervjuerna när vi tar studenten i 3an. Kommer bli kul, men pinsamt att se sig självvvvver.

Sedan åkte jag hem, svettig på cykeln och sedan äta fort ÄRTSOPPA, helena! =) Hahaha. Ärtsoppa och pannkakor som pappa gjort =) Haha alltid på torsdagar. Sedan cyklade till dansen.

Nu är jag hemma och har precis ätit, men blev inte mätt på pappas små fjuttiga mackor. SKA VARA STORA GREJJJUUUR VUTTTTTUUUUU. Jag är fan kvinna asså.

Sedan måste jag upp och duscha och läsa svenskaboken. Jävla svenskaskiiiiiiiit. Fast den är ändå bra. Well weeeell
POOOEEEESSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0