Stopp


Veronica Maggio - Stopp ♥

Saknar dig sen du försvann

Saknar och känner mig halv nu


Saknar dig, saknar vår lek

Den som vi gjorde, du vet den


Saknar o höra mitt namn sägas

Jag saknar din hand


Saknar din pappas familj

Saknar o ligga intill dig


Men öppna du den där dörren

Ta på dig skorna

Måste jag ta sönder dig?


För mycket vatten ska rinna under många broar

Innan jag glömmer dig


Jag måste stoppa dig,

Stoppa dig, stoppa dig


Jag tänker stoppa dig,

Stoppa dig


Snälla förlåt mig,

Låt mig förklara

Bara stoppa dig för


Ingenting är som det var

Ärligt, vad har jag kvar nu?


Ingen ny prick på din hals

Ingenting, ingenting alls


Har ingenting att lämna tillbaks

Inte en endaste vas


Ringer men får inget svar

Det är ingen som ringer tillbaks


Jag tänker för mycket på dig

Och jag vet var du jobbar och handlar

Var du tar bussen och var du gömmer dig


Hjärtat brinner, jag springer

Stannar när du märker att jag förföljer dig


Jag måste stoppa dig

Stoppa dig, stoppa dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0