The ones and only


Hahaha.
Det här är vad jag har fördrivit tiden med på Datorkunskapen idag. Photoshop, Filip & Fredrik såklart. Gjorde ju inte så jävla noggrant kan jag säga, men dom är värda det i alla fall. Hjärtan som mest liknar Paint-arbete och ett typsnitt som hör hemma i gamla VeckoRevyn när Ebba von Sydow var chefredaktör. Och en svartvit bild på dom bästa.
Kisses! ♥

Nu är lektionen snart slut så snart är det dags för mentorstid. Då skulle vi tydligen leka! Sedan matte, sedan luuuunch, jag är så sjukt hungrig. Ost och korvgryta med pasta. MASTI!
Sedan svenska och spanska.
 Efter skolan skall jej mysa med Joss. Det blir grejuuur det, med massa goa saker!
Ha det fine nu så skriver jag väl när jag kommer home.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0