Tiiiiiiisdaaaah

Fjortis? Jo man tackar.

Tisdag idag. Sovmorgon efter att ha hamnat i bingen vid halv 2. Ida var här och efter BTP, som var underbart som vanligt, blev det tjöt, popcorn och iskall saft. Det var gott.
Idag har jag vart med Mandi i alla fall. Vi tog en promenix med Sigge i skogen, sedan åkte vi och hyrde en lokal som vi ska ha för min och Fridas födelsedagsfest, och sedan åkte vi hem till henne och fikade lite. Är fortfarande hemma hos henne, men just nu står hon och klipper och syr sitt löshår som hon ska sätta i. Hon ska färga håret och få loooong hair. Kommer nog bli nice.

TACK amanda för att jag can talk with you i alla fall. Det känns alltid brao, you know. Love you!

Nu får jag gå och kolla hur löshåret blir, tigga lite mer äppeljuice och läsa hennes FRIDA-tidning.
Ska hem vid 7 eller något för sedan vid 8 blir det dansträning. Fett otaggad. Som vanligt när man är ledig.

But but

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0