Ugly Julia


Naaeeeej då. Det är allt lite charmig med räls!
Nu är det på i alla fall. Cyklade till tandläkaren lite nervös inför detta med rälsen.
Men hon blåste lite i munnen, la på någon tandkrämsliknande grej och sedan kom en annan kvinna in och la på rälsen. Var sjukt ovant i början och jag satt och log hela samhällslektionen för att det var så jobbigt att stänga munnen. Nu har jag vänt mig lite, ätit wok och tittar nu på F&F. Ikväll blir det att vara själv hemma en stund, ska bara ta det lugnt, kolla Idol, läsa lite läxa och så där.
Nu ska jag dock skriva på boken.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Bark här ;)

Din tågräls syns ju inte äns ;) hihi bara 1år typ va?

2008-10-02 @ 17:46:12
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0