Vänner, vänner

God kväll mina damer och herrar
Nu sitter jag här i en tröja som jag hittade i byrålådan i hallen förut. En gammal varm, stickad tröja från 80-talet eller något. Mycket mysig. Den ska börja användas.

Kvällen har varit dundermysig (shit, jag börjar prata som Sören) med chokladpudding, frukt coctail, glass, grädde, Sex and the City, lite dans och tjöt. Är så himla glad att jag hamnat i en sån skön klass med fina tjejer. Är jätteglad att jag har dom. Älskar mina bästa kompisar som jag känt länge, men det är alltid viktigt och roligt och nyttigt för en själv att hitta nya personer ibland som omväxling. Att få prata riktigt utan att känna sig otrygg. Kunna berätta saker utan att man sedan tänker ''Shit, varför sa jag det? Det kommer hon bara sprida vidare!''.

Imorn tänker vi 4 träffas igen. Jag, Emelie, Sören och Johannie. Hemma hos Sören. Det blir nudel-middag och bakning! Jag har beställt chokladbollar. Så det ska vi fika och mysa med. Sedan blir det HSM 3 på bio och sist men ABSOLUT INTE MINST Boston Tea Party. Som jag har LÄNGTAT! Älskade älskade people.

Och mitt hjärta mår för jävligt. När jag tänker på det. Hemskt. Vad ska jag ta mig till? Som sagt, vänner är fina att ha.

Nu ska jag upp i bingen och somna lite. Kl ett hos Sören imorn så ingen speciell sövmöra.
PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en going julia! :)

2008-10-27 @ 10:30:56
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0