Before Party


Jag & min bästa som var med min klass

Nina, värdinnan, Emelie, Helena & Ida

Alla tjejer, innan killarna kom.

Sophia, Lorry, jag, Emelie & Idd

Stina, Emelie & Idd

Sophia & jag. Cola för min del, only.

Killarna kom, Daniel, Joakim, Christina & Basti.

Puss på söta!

Tjeeeena!
Här är lite bilder från gårdagen, tagna från Ninas systemkamera. Hoppas det är okej att jag lägger ut fyllebilder på min kära klass. Men det är det nog =) Hoppas jag.
Om en kvart kommer Ida och hämtar mig, ska ner till dansen som börjar kl 15-16. Sedan ikväll ska jag hem till Joss, äta där och så.
Lugn kväll, jag är så jävla trött efter igår, även fast jag sov till 11, halv 12 nånting.
Ha en fin lördag! =)
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0