En reeeeka


I förrgår satt jag och pluggade och åt kiwi samtidigt. Kiwi är så muuuustigt.

Och jag drack iskaffe också! Sedan började det spöregna och åska så att min tv vibrerade, och så hade jag lampan tänd så det blev sådär mysigt ljus i rummet. Det var riktigt mysigt, det.

Helenis, jag och Reekan på gympan igår! Vi gick en runda, sedan sprang vi 100 meter (jag mot Sebastian, han fick typ 13 och jag 16 sekunder, hahaha, inte lite efter hamnade jag).

Hej=)
Åh, det är fredag och jag har längtat efter sövmöra hela jävla veckan. Imorn kommer jag vakna kl 7 och tänka ''va? skola? upp nu? neeej, lördag & sovmorgon! aaah'' också somnar jag om. Världens skönaste känsla, ISN'T IT?

Skolan idag var rätt chill. Var inte på plugghumör bara så det var mest oseriösa lektioner. Började i och för sig med datorkunskap där vi tog bilder på oss själva och gjorde om de i photoshop med större näsa och grejer och då får man ju sig ett gott skratt. HAHAHA. Sedan mentorstid och KLART jag fick ett jävla ansvar att gå runt och pricka av alla för en tid hos skolsköterskan om 2 veckor så jag sprang runt där i klassrummet med papper; ''stina! torsdag nästa vecka kl 09.00, går det bra? mikael! tisdag, kl 10.00? ska du ändra den tiden?''. Men är man elevrådsordförande i klassen så är man. Men det är kul också. Jag gillar att bossa =) Fast Helena är nog den värsta bossen i klassen. Jag lovar, hon har gjort allting, kommer göra allting, kan allting och vet allting. Den kvinnan alltså, värre än Amanda när det gäller aktiviteter! Igår var hon på nån jävla brandstation. Varför? Har ingen jävla aning, men där var hon i alla fall. Aktivitetskvinna numero uno! =)

Sedan var det matte, sedan lunch, sedan svenska och sedan spanska och sedan gick jag, Emelie, Karin, Joakim och Sebastian hemåt, eller vi skiljdes åt på olika ställen men Sebastian skulle till en kompis här i Sandhem så jag fick följa honom en bit i värmen. Puh, i morse spöregnade (vi fick tack och lov skjuts av Emelies mamma) det och nu är det stekande sol. Eller var.

Anyway.

Nu kommer snart Helenis hit. Emelie skulle kommit också men hon var så trött. Helena ska ta med sig Greveholm som hon har sett typ 20 gånger så det ska vi väl se. Men jag ska fan lära henne lite Filip & Fredrik också =) Men vi ska träffas på Jätten snart så får vi inhandla lite godis etc etc etc etc eller vad det är man skriver.

Have a nice friday babes, jag åt förresten tacos förut =)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0