Ett glas mjölk

Hej
Jag. heter. Julia. och. jag. är. pretty. tired. Så kul har jag just nu. Sitter med ett glas mjölk. Eller nej, det finns ingen mjölk i det nu för det är uppdrucket. Men jag är själv hemma. Och det ska jag vara hela kvällen. Så jävla gött är det. Ni anar inte. Ska sjunga mig ännu hesare och äta chips och sånt där kul som man kan göra när ingen ser. Gud vad kul jag ska ha.

När jag svängde in med cykeln intill mig såg jag att dörren var låst och det är en jävla lättnad att se det för jag älskar att vara själv hemma. Det är fan det bästa som finns. Mamma hade skrivit en söt, liten lapp till mig och ställt fram soppa som jag skulle värma. ''En burk soppa + 1 halv burk vatten'' hade mamma så fint skrivit på lappen. Tack mamma, but i already know how to värma en soppa. Eller det tror jag. Shit. Jo, men det kan jag.

What else today, then? Jag vette hunden alltså. Eller jo, jag vet hunden. Jag ska ju sjunga och äta chips. Kolla Filip & Fredrik och snälla, Julia, lägg dig i tidigt tid idag så du inte är så jääävla trött på möran. Fast imorn är det ändå fredag. FAN VAD GÖTT!

Nu ska jag sätta på Remember the time med Michael Jackson och förresten så är klockan 17.17 och någon tänker på mig. Du, huh?


Kommentarer
Postat av: Helena

Blev de ingen ärtsoppa idag då asså ;O ?

2008-09-04 @ 23:18:27
URL: http://helenathealmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0