Free from school!

Det lät väl bra? Ledig från skolan! Aaaah, så härligt. Jag vaknade vid 10 och var 0,01 <<-- så nära på att gå upp. Jag låg ändå och smsade lite och tänkte sätta på tvn ni vet. Men sedan tänkte jag; nej, klockan är 10 och jag har sovmorgon- ANVÄND DEN! Så såklart somnade jag om och vaknade halv 1! Jaja. Sånt är liiiiiiivet.

Klockan 3 ska jag till tandläkaren. Dra ut två tänder. No big deal, jag har ju gjort det förut. Sedan då? Jo, klockan 6 är det dans, kl 7 är det mer dans och kl 8 är det ännu mer dans till HALV 10! Och vad gör jag då, tänker du? JOOOOOOOO, JAG MISSAR PREMIÄRRPROGRAMMET AV VEM KAN SLÅ FILIP OCH FREDRIK!!!!!!!!!! Jag får panik! Men jag funderar på att bara gå på första och kanske andra träningen för jag får egentligen inte träna efteråt, säger tandsköterskan. Man kan bli yr och sånt där, så egentligen borde jag ju skita i det. Men jag känner ändå att det kanske är viktigt att gå för .. äh, jag orkar inte förklara. Det är så mycket dans och tillställningar nu och det är ändå inget kul att berätta.

Men ni vet ju. Brisgalan. ANDRES ESTECHE. Ja, ni hör ju. Herregud.

Nu ska jag upp och duscha och göra mig redo för ännu ett tandbesök. Sedan blir det räls någon dag framöver. Jag kommer bli så jävla cool i det asså. Mm, så vill jag tänka, men tyvärr tänker jag bara på att jag kommer bli ful som en gris. Så därför måste jag vara ännu charmigare och mysigare och roligare mot folket så att min personlighet vinner över den fula rälsen. Folk kommer ju sluta titta mig i ögonen när jag pratar, dom kommer titta på min mun, för där inne pågår det en jävla process. Trådar och metallsaker förflyttar mina tänder snyggt. Helt unbelieveable. Men om 2 år, då blir jag bannemej moviestar med mitt leende!

Och Idddd, du ska ju snart ta ut din. Damn you, jag har det värsta framför mig =( =)

Sedan blir det makrill, potatis och spenat till middag. FAN vad gött. I already längtar efter det. Men nu snart blir det duschen.

Pyyysss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0