Gårkvällens bästa citat

Jag och Helena cyklar från Jätten och jag cyklar förbi en kille som blundar.
Jag ''Helena, var han blind? För han blundade ju?''
Helena ''Men man blundar ju inte bara för att man är blind!''

Jag och Helena ska gå upp till mitt rum och i trappan står lite duschartiklar (hahaha) som shampoo, balsam, tvål och Lactacyd för down there.
Helena ''Har ni intimtvätt i trappan? Hahahahahaha, jag måste ta kort!''

Jag och Helena sitter och snackar med Joakim i telefon.
Jag ''Joakim, du tror ju att orgie är samma sak som orgasm!''
Helena börjar skratta.
Joakim ''Nej, det tror jag inte alls!''
Jag ''Jo, när vi chattade en dag sa du det.''
Joakim ''Nej, det gjorde jag inte alls. Men origo (noll) är det.''
Helena börjar gapskratta. Helena lägger sig på golvet av skratt.
Helena ''Oregano, är det också samma sak som orgasm eller!??''
Joakim ''Ja ..''
Helena och jag gapskrattar.

Nu ska jag iväg till Mandis. Vi ska ner till stan och leta gummistövlar till mig för det regnar ju nåt in i helvete nu för tiden. Sedan måste jag packa med mig söva över-grejer till henne också. Sedan ska vi äta pizza med Joakim och Sebastian. Här har ni en bild på mig och Joakim förresten, från i torsdags när jag hade fått på mig hans skjorta. Visst är den snygg på miger! =)


Pusshaj!
som Helena alltid säger i telefon

Kommentarer
Postat av: idd

men jag har ringt! :|

både hem och till mobilen. men det var ingen som vara hemma och på mobilen så kom det fram någon konstig röst :| du var inte inne på MSN heller!



Du är väldigt söt du med :)

2008-09-07 @ 14:01:53
URL: http://idasstyle.blogg.se/
Postat av: Emelie :)

Ni är så otroligt sööta männskor :)<3

2008-09-08 @ 09:04:19
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0