Godissugen


Fy fan sikket godissug jag har. Jag sa till pappa ''åk och köp värsta godispöööösen till mig!'' när jag låg med filten om mig i soffan och nästan somnade av trötthet. ''Nenene, blir inget med det! Inget godis på veckodagarna! Victor har en stor pöse där uppe däremot''. Sprang upp till bror min, fick 4 godisar men nu måste jag ju ha mer. Dessutom borde jag köpa Veckans NU! också. Yes, i should.
Dagen då. Somnade vid 23-tiden igår hur gött som helst men såklart ska Joakim väcka mig med sms och telefonsamtal vid 12 så jag inte kunde söva. Somnade väl vid 1 igen, och vaknade hur trött som helst i morse. Har varit trött hela dagen på grund av det. Fan då. Måndagar är allt bra schletna. Hade samhäll, matte, lunch och sedan engelska då vi blev lite ovän med KAN, läraren. Men nu tycker jag synd om honom faktiskt. =(
Nae, vad ska jag göra? Ska jag köpa en godispåse på Jätten och Veckans NU!? Ska jag? SKA JAG? Jag vet inte. Det är så typiskt. Nu när möjligheten finns så är jag inte så sugen längre. Fan då. Jävla dilemma. Jo, men nu drar jag till Jätten och köper en fet jävla godispåse, lägger mig i sängen under täcket i pyjamasbyxor och kollar på mina älsklingar F&F, som inte kommer i rutan igen förrän 27 oktober. Då är de aktuella med Boston Tea Party och jag och Ida sitter i publiken och pappa sjunger och tralalallaaaa .. ♥

Från inspelningen av nya säsongen 18-19 augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0