Håkan H


Hååååkan

Sikket jääääävla leende!

Okej. Nu är jag hemma. Mätt av köttfärspajen jag precis åt upp med ett glas cola.
Dagen har spenderats i GBG. Vääääldans trevligt med mina bästaste vänner.
Först tåg ner, då vi fick stå i gången, sedan ner till McDonalds, äta upp fort som fan och sedan ut på stan och kika lite. Hittade en jättefin tröja på Monki men den kostade 350 kr och det var den inte värd. Dyrt för min lilla plånbok.
Sedan åkte vi spårvagn till Liseberg och gick och ställde oss vid konserten. Stod och väntade i lite mer än en halvtimme, sedan kom Håkan Hellström och bandet ut. Måste väl antagligen berätta hur det var nu då.
Jovars, det var helt okejjjjjjj. Eller .. Håkan sjunger faktiskt inte så dåligt som man tror, och saxofon-solona tyckte jag ju bäst om (den jazzfanatiker som jag är) och han är allt snygg/söt och Klubbland och Känn ingen sorg .. är ju bra låtar, men resten var typ lugna trökiga låtar och det blev lite för lugnt. Men det var kul så länge det hetsiga varade när alla skulle hoppa och jag mest stod och skrattade åt Johanna, Susanne och Alexandra som kunde alla texter och dog av att bara se på Håkan. Jag och Basti stod mest och ryckte på axlarna och kunde inte ett piss i låtarna, och Joakim och Oscar stod mest där och log som vanligt och var lugna.
Innan sista låtarna gick jag med grabbarna iväg och köpte cola och popcorn och satte oss ner lite, trötta i benen. Sedan kom tjejerna och vi gick till tåget och satte oss och tjötade där. Blev lite övertrött därrrrrrrrr på dirrrrrrrr3NNN.
Nuuuuu ska jag dock upp och söva. Fan så gött. Ska bara borsta tänderna, har redan tvättat mig och tagit på mig pyjamas med världens största hål mellan benen.
Jag lyckades knäppa 5 bilder idag + en film, men jag får alla bilder som Johanna tog med kameran sen.
jajajaja
puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åååh , var du på Håkan `?? Lyllos :P

2008-10-03 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0