Hål i väggen med varma mackor


Bild kopierat lite lagom taskigt av Elin Klings blogg.

Hellu!
Nu ska jag upp och göra varma mackor. Ska sätta mig framför tvn och kolla det urusla programmet Hål i väggen, men kollar endast idag för att modebruttorna Linn Gustafsson, Elin Kling och Frida Fahrman är. Okej, dom är väl inte så märkvärdiga men Elin är söt ändå. Vill kolla hur det går för kvinnorna!
Så nu ska jag upp och göra mackor i gärnet. Hahaha. Så käckt att säga det. Emelie och Ida tycker också det är roligt med ''mackor i gärnet''. Hahaha. Ost, skinka och oregano på dirren!
Sen ska jag försöka läsa boken i svenskan, har kommit ganska långt nu, den är fasiken gooood.
Well, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0