Helenis


Helena fick Julia-stil med bulle och rosett =)

Och jag fick någon ängla-lik grej med spännen i håret. Nice!

Gosh, nu är jag så trött så att jag varken vet ut eller in, hut eller hint, svart eller vitt, korv eller bröd osv.

Idag med Helenis var det mysigt. Vi köpte chips & godis och kollade sedan lite F&F, satt vid datorn, sminkade oss lite och gjorde lite bröt. Fick på mig min otroligt snygga kimono från Thailand. Haha. Jo, det fick jag. Medan Helena stod med sin push up och gjorde fjortis-miner i spegeln ;) Hahaha. Neeeej rå, inte min Helena. Hon är så fin så. Ni ser ju bara på bilden. ♥

Sedan stack hon iväg till någon boy och jag har suttit här i någon timma. Nu ska jag upp och söööva. Imorn ska jag iväg med Mandis som jag inte träffat på länge och köpa gummistövlar. Yes, mina röda tygskor är ju förjävligt dåliga. Hål i hälen på dom och när det regnar kan man inte klampa omkring i de. Så nej, gummistövlar it is. Och helst några andra skor också. Får snacka med mamsen om ekonomin där.
Sedan blir det pizza med Amanda, Joakim & Sebastian.
Eller Mandis, Tjoffse & Basti

See you tomorrow, om jag inte dör i sömnen! Får inte hoppas det.
Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0