I don't wanna go to rehab


Enenene, det ska man väl förhoppningsvis kunna avstå ifrån i framtiden!
Så här sexig och svettig är man när man har dansat. Första träningen sen innan sommarlovet.
Och vet ni vad?
Nu ska vi vara med på Brisgalan här i Trollhättan och dansa där artister som Pernilla Wahlgren, Tommy Nilsson och ANDRES ESTECHE sjunger! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ANDRES ESTECHE!!!!! Hade man inte glömt honom för typ 67 år sedan? Herregud. Trollhättan är allt tragiskt som tar hit Andres Esteche på en jävla Brisgala. Sikken gubbe alltså.

Innan dansen tog jag en fika med Lindis. Klart att jag hade glömt mitt bankomatkort hemma så jag inte kunde köpa något (jag skulle ändå inte gjort det, MÅSTE SPARA PENGARNA!) så hon köpte en liten iste till mig söt som hon är.

Blir ju även helt kittlig i magen varje gång jag ser denna plansch och jag är ju inte dåligt uppkörd i huvudet när jag trodde att klottret var klottrat av folk! Det är ju meningen att det ska vara så där! Herregud, jag tänkte ''men varför skriver alla tönt på planscherna? Varför står det samma grejer på alla planscher?''. Clever, Julia. CLEVER!

Och det här är min egna lilla F&F-hörna i mitt rum. Åh, vet ni vad? Nu ska jag nog gå upp och göra mig lite mackor och kolla High Chaparall as usual. Imorn är det fucking skola igen. Fuck skolan. Jag hatar skolan just nu. Det är inte ett dugg roligt. Bara jobbigt.
TA MIG TILLBAKS TILL 9C OCH LYRFÅGELSKOLAN OCH HÖGSTADIET!
Buhuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0