INGEN kan slå Filip och Fredrik


Jag på mediaproduktionen idag. Chill lektion. Jag låtsas vara sur på Joakim.

Rensade lite i rummet igår och efter tandläkaren åkte jag och mamma till ÖB och jag köpte 3 ramar, och mamma köpte kaffekoppar. Fan, vad man kan fynda där! Där ska jag verkligen shoppa mycket till mitt framtida hem.
Anyway.
Jag ramade in de 3 bilderna pappa hade tryckt ut från F&F-resan och längst bak står boken jag fick av de som Fredrik har skrivit på. Underbart. Min dörr är precis till höger om bokhyllan så jag pussar de god morgon varje morgon innan jag går ner för frukost.
Men nu ska jag snart upp och pussa de god kväll.


Och ikväll är de på tvn igen. Jag sitter just nu och tittar på gårdagens program på kanal5.se. Can't get enough.
Ska bort till Ida ikväll och se det, pappa ska se fotboll ikväll. SUR, jävla kärring blir jag då. Fuck fotboll when F&F are in the house!

Nu ska jag upp och hämta äppelpaj med vaniljsås som min snälla mamma har gjort.
Tjingggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0