Jag är fräsch


Alltså, när jag sitter här med mig själv, om mig själv, bredvid mig själv och på mig själv och skriver här så tänker jag att det är väl i vanlig ordning!

Men om man ska se på det utifrån.

Julia, 16, Trollhättan har precis tagit en bild på sina tänder, lagt in bilden på datorn, retuscherat tänderna lite vitare och sedan lagt in detta på sin blogg. Allt detta klockan halv 1 på natten.

Shit, har jag något liv eller? Jo, tydligen lever jag ett nu och det är jävligt skoj faktiskt! =)

Men mina tänder då. Nu har jag dragit 4 tänder. Yes, ännu en erfarenhet rikare. Snart blire räls. Räls på tänderna, räls på 4 gluggar i käften. Metalltråd. Herregud. Snyggt detta, eller inte. Men jo, det är nog lite charmig väl? =)

Nu ska jag nog upp och hämta lite nattmat. Blev jävligt sugen. Sedan blir det väl sängen i guess. Imorn har jag ingen jävla aning om vad som händer. Antingen chill-dag eller så åker jag bort till farmor och farfar för att gosa med Rikki lite. Det är i och för sig chill det med.

See ya tomorrow!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0