Monday

Det är måndag och jag är trött. Jag har suttit här nu och skrivit på min och Idas bok. Kommer bli en storsäljare när vi blir tv-profiler. Vi måste ju bli kända, annars är det ingen som bryr sig om den här boken. Vi skriver ju bara om våran uppväxt. Dock har vi inget namn på den än, men vi har några förslag:

1 timme från Göteborg
4 linser och en islatte
2 peacemärken och en dvd

osv ..

Ni märker ju att de två sista är F&F-inspirerade. Men men. Det är så det är.

Nu ska jag ta lite glass och värma lite hallon och ta på mig mina glasögon och börja läsa en bok som ska vara utläst och recenserad om två veckor. Jag är fett otaggad.

See you! =)

Soon we will be F&F.

Kommentarer
Postat av: idd

men då är ju den lungt med boken.



min bok i svenskan ska vara utläst på torsdag och jag ska ha skrivit log om den.

inte börjat med det vöttu!

2008-09-22 @ 19:44:35
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0