Ruuuuuuuuuuuuuufs!


Jag gjorde som min korv Joakim och ruffsade till håret alldeles nyss. Jag har haft en knut i håret hela dagen, men så släppte jag ut det förut när jag stod och skrek med min hesa röst till Amy-låtar. Yes, egentid idag, FRÅN 16.00-22.00. Är jag lycklig eller? Yes! Sjunger hela tiden, så nu är jag ännu hesare. Kommer inte kunna prata imorgon. Men det är chill. Jag älskar att ha hes röst. Jag älskar hesa röster. Det är det bästa jag vet, nästan.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, vad ska man mer berätta om dagen? Det började med att vi skulle ha estetisk verksamhet och jag, Helena & Oscar var dom enda i klassen som skulle ha musik så vi fick åka till Nisse-skolan och gå runt i 40 minuter (!!!!) och leta i alla salar vart vi platsade in någonstans. Tillslut fick vi veta att vi har sovmorgon på måndagar och bara har musiklektion på tisdagar! BRA DÄR! =)
Sedan var det samhäll med bästa läraren Marcus, sedan matte, sedan mat och sist engelska då vi kom lite sent och fick värsta svåra provet. Vi var lite oseriösa med det, haha, men men.
Nu ska jag njuta lite mer av att jag är själv hemma.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0