Sjuk? Sick?

Jag vill bara säga till er att jag säkert håller på att bli sjuk. Fan i pisslådan. Jag blir aldrig sjuk. Okej? Det är det som är grejen. Varför nu då?

Mamma och Victor har tydligen också ''känt sig lite hängiga'' de senaste dagarna, och visst fan har jag också det! Har ju gått runt trött som Ior eller något hela jävla helgen.

Idag i skolan frös jag som in i helvete. Sedan kom jag hem, åt, och sedan slocknade jag i sängen 2 timmar. Vaknade, fick en jävla hosta och hostade lite lätt, hade jävla slem i halsen eller något.

Och nu då? Jag är hängig som fan. Hängig är inte the shit. Då känner man sig bara klen och orkar ingenting. Huvudvärk också lite grann.

Men jag är ändå taggad inför skolan imorn! Mediaproduktion hela eftermiddagen, men sedan är det ju dans i 3,5 timmar. Jaja, får se hur det går med det. Måste ändå gå känner jag. Missade förra veckans showdans pga tanden och så.

Nu ska jag upp och förmodligen äta lite mer (vardagar när man är hemma är HEMSKT. Sånt jävla mat och socker-behov), duscha och sedan krypa ner med lite F&F. Nu har jag sett High Chaparall och BTP igen, så jag tror det blir Ett herrans liv nu igen.

Can't get enough of your love.

Puss & hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0