Skolfoto

Yes, idag var det skolfoto. Jag var så jäääävla otaggad så det finns inte. Jag hade bad hair-day. Typ min första i livet, för jag brukar alltid fixa till det så bra på möran, men såklart sket det sig nu. Sedan hade jag orakade ben och en glipa mellan gummistövlarna och jeansen, sedan var jag bara allmänt schleten. Tog med mig lite smink i neccessär i alla fall och jag, Emelie, Becca och Helenis fick fixa till oss lite innan. Sedan kom vi in i aulan och fotografen börjat ställa i ordning alla och det första han gjorde var att sätta de längsta personerna på stolarna.

Så jag sitter längst ner till höger med boll på huvudet, leende som vanligt, med mina röda gummistövlar och nycklar och mobil i händerna, och Loretta som la handen så fint på min axel. Det är väl jag i ett nötskal? Schleten, men bryr mig ändå inte.

Helena, den seriösa fick panik när jag sa att det var skolfoto på möran så hon gick hem på lunchen och bytte om. Jag menar, tjejen är ju alltid snygg, hon hade chinos och grejer, men ändå skulle hon hem och byta till body och kjol och grejer. Jaja, that's her =)

Nu är jag så hungrig att jag varken vet om min klocka på armen sitter där eller inte.

Jag ska äta potatis och köttgryta. Konstig blandning, mamma brukar ha ris till det. Aja, Helena, jag vet att du alltid läser min blogg och kommenterar vad jag skrivit så kom inte imorn och säg ''HUR GICK DET MED POTATISARNA OCH KÖTTGRYTAAAAAN JULL???''. Bajs på dig =)


Sen vettefan vad som händer. Matteprov på fredag men har inte med matteböckerna hem för Emelie hämtade mina grejer i skåpet när jag tog mitt en-kort på fotograferingen, jag är ju sist och Joakim och Oscar skulle skjutsa oss till torget för vi skulle ta bussen hem, för vi fick skjuts av Emelie snälla pappa i morse.

Nu är det sluttjatat. Okej. Vi ses sen!
Pussssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0