Söööööööööööööööööööndag


Bild från i fredags på Håkan H.
Jo, idag är det söndag. Och jag hatar det. Därför tänkte jag berätta om gårkvällen. Som var såååå trevlig.
Började med att Emelie kom förbi mig och vi cyklade ner mot stan i värsta blåsten. Höll på att blåsa bort lite lätt! Kom fram till torget där vi mötte Sören, Lillen och sedan kom Helena. Vi cyklade till Hemmakväll och hyrde två filmer, en skräckfilm och en typ .. sexfilm av någet slag! Mihihiih. Sen cyklade vi till matmor och köpte choklad, chips, chokladpudding, grädde och cola och sedan till någon annan affär och köpte smågodis. Sen åkte vi hem till Lillen (Johanna) och gjorde i ordning allt och satte oss i hennes sköna soffor och kollade på skräckfilmen. Har aldrig sett ett sånt fint hus som Lillen bor i alltså. Så jävla stort och fint. Mucho mucho najsss!
Sedan när filmen tog slut hämtade vi chokladpuddingen och började tjöta istället. Började prata om alla killproblem, eller om killar snarare och fick en riktig känslostund med tårar, skratt och lite annat mojsigojs. Mysigt var det i alla fall men sen skulle vi sätta på sexfilmen men då hackade den så vi sysselsatte oss istället med att titta på lite youtube-klipp på datorn, prata lite mer och ta massa kort. Sedan försvann alla fyra från Johannas hus och vi följde Sören hem och sedan stod vi 3 kvar, jag, Emelie & Helenis och pratade lite. Träffade bland annat min morbror som var lite dragen och undrade om mina kompisar knarkade, hahahaha. Vi fick i alla fall en hundring av honom som vi idag eller i veckan ska fika för. Lyxigt i call it.
Tog massa kort igår också men dom har jag på mobilen där uppe och några är på Helenis mobil och några på Lillens kamera. I will return with more pictures!
Idag ska jag nu duscha, sedan äta och sedan försöka läsa bok som jag ska recensera till svenskan. Sedan får vi väl se om det blir någon fika för våran hundralapp!
PUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 15:26:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Heeeelena

Hahah!

För de första handlade vi på matmor och inte hemköp, och för de andra så var de sexfilmen som inte funkade att sätta på haha! I know jag märker såna fel!

2008-09-28 @ 23:05:07
URL: http://helenathealmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0