Thaimat i min mage

Hej!
Nu sitter jag här i skolan. Har mediaproduktion och alla ska skriva klart artiklarna men jag är klaaaar och då får man göra vad man vill =) Sitter och lyssnar på Amy W och diskuterar en fest med Frida som vi ska ha när vi fyller år. Jag fyller 10 november, hon 11e. Då är det fest för hela slanten för våra kompisar! Klassen + typ 3 vänner utanför klassen =) Jag hade tänkt bjuda Ida, Josefina och Amanda. Om ni vill komma giiiiiiiiiiiiiiirls? =)

Efter median är det samhäll och sist engelskan. Efter skolan ska jag springa ner och shoooooppa massa på Myrorna hoppas jag. Ska kolla mycket och försöka hitta mycket fina grejer. Jag har 1210, 72 kr på kontot. Shit, att jag kom ihåg det! Haha. Var i stan förut och tog ut kontoutdrag. Vi var och åt Thaimat som vanligt.  Eller som vanligt. 2a gången men nu börjar det bli dyrt så nästa vecka får det väl bli vanlig mat i matsalen.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Amy och kolla lite bloggar och mysa med lite F&F. Vi ses när jag kommer hem!

Puss & kram
jöllllllllllllllllllll

Kommentarer
Postat av: emmaaa :)

Svar på kommentar: HAHAH,var det det du menade? Shit, jag trodde typ att du hade hört att någon skulle utnyttja mig nu XD HAHAHA! Det är lugnt, jag har ju inte heller betett mig så bra mot er... När jag var liten ljög jag ju en massa och nu när jag träffade Sarah, så har jag blivit förändrad! Ångrar mig som in i helvete! :/

2008-09-24 @ 12:47:51
URL: http://emmzistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0