Tooooorsdag

Hej hopp!
Idag har det hänt så jävla mycket känns det som. Först fys-lektion på idrotten, sedan bli intervjuad på svenskan, sedan engelskaförhör på engelskan, sedan snabb lunch och sedan var det mediaproduktion och då skulle alla göra redovisningen. Det gick bra för alla, eller jättebra för några. Jag blev nöjd med mitt, men ångrar att jag inte LEEEVDE UUUUT lite mer, you know like a teaterapa =)

Sedan följde vi killarna till torget som vanligt och sedan hem, äta fort och sedan åka till dansen. Dansen drog igång idag, ja. Det gick jättebra.

Ååååh, det är så jävla tråkigt att skriva ''Jag gjorde det och det gick jättebra. Sedan gjorde jag det också och det gick jättebra''.

Vad fan. Hela dagen har gått bra, okej? Yes!

Nu har pappa ''italiensk afton'' som han kallar det och har lagat mat här och håller just nu att duka framför tvn till Idol och Vem kan slå Filip och Fredrik. Så mysigt ska vi ha det en torsdag! Men ni vet, mamma och pappa är lediga båda två den här veckan och då ska dom vara så käcka och göra avancerad mat och mysa med film långt in på kvällarna och bla bla bla. Visst, det är mysigt, men inte när jag måste gå och lägga mig. Mys-faktor är ju typ fredag i min värld men så kommer man på att neeeeej, just det, fan, det är bara torsdag. Men ändå: IMORN ÄR DET FREDAG!

Och då ska vi vara finklädda i skolan har vi bestämt. Eller jag, Helena, Joakim, Basti, Daniel och sedan vet jag inte mer. Killarna ska ha skjorta och tjejerna klänning. Lite kul =) Men det är ju skräll om ingen kommer finklädd imorn, också gör bara jag det. Ska nog ha min orangea klänning. Men men. Skitsam. Jag smsade alla förut och påminde dom så hoppas dom remember! =)

Nu ska jag kolla om det finns något nytt F&F-klipp på kanal5.se och sedan ska jag ha ''italiensk afton'' med min pappa som grundare för det, och mamma kommer ju också hem snart. Shit, det är verkligen trragiskt att jag håller koll på min familj så. Shit.

Jajajajajajajaja.

PUSS!
Don't miss F&F at 21.00 at Channel 5! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0