Torsdagis


Jag har aldrig varit med om maken.
Jag ska åka på Håkan Hellström imorgon.
Fattar ni?
HÅKAN HELLSTRÖM!
Eller .. jag och Ida åker mest med för att shoppa lite innan och för att det är biligt och kul en fredagskväll. Kul att göra något! Men jag lyssnar ju inte på den gubben. Herregud. Kanske börjar gilla honom efter det.
Sedan var det hetsigaste lektionen idag med 9åringarna. Det var ett jävla tjöt och det slutade med att jag låg på golvet längst in i hörnet i den mörka danssalen och blev kittlad av typ 10 ungar! Jag skrek ''ÄR DET INGEN SOM HAR RESPEEEEEEKT!'' och Ida satt fast med ungar runt hennes fötter. Herregud. Men det är kul =)

Nu ska jag duscha, sedan göra lite mackor till F&F. Iiiiiiiih, bäst bäst BÄST är dom.

Kommentarer
Postat av: idd

SLUTA!

nu har du för stora förhoppningar igen!

2008-09-26 @ 15:21:07
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0