Salem made my day


Why can't you be kind enough
and tell me?
I need your sweet love
When did i do something wrong?
Just tell me that, cause i need to know
Why did the sun stop shining?
Why did the fire stop burning?


How many days will it take for you to understand?
This is who i am


Sami, Salem och Nassim. Goa bröder :)

Åh, manlig ..!


Han är ju så snygg att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
MEN, frågan är:
Vad gör han på sista bilden?
Jag hittade denna av en slump i en recension om honom.
Har Salem blivit FJORTIS?
Förresten har jag nu googlat och googlat ''Salem al fakir flickvän'' och det har kommit upp lite sidor där det står att han har flickvän, men inga bilder och ingenting.
Tills nu.
Jag har fått reda på att hon heter Maja. MAJA!
Det ska jag tänka på nu, tills FF börjar ikväll 21, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0