vi är vinnare ..



Känns ju lite tråkigt att inte ha skrivit på några dagar och ja .. det är så det känns.
KM idag för FULLA MUGGAR OCH GAFFLAR OCH SKEDAR!
Och jag är så otroligt stolt över alla barnen vi tränat så länge och idag tävlade dom och var så duktiga.
Är väldigt stolt över mig själv och mumierna också som vann, finally! :)
1a
Mumie
2a
Blåval (våra 7åringar, bästaaaa!)
3a
Rosa Pantern (våra 8åringar, finafina)
4a
I can feel it! Can you feel it? (våra underbara 9åringar)

Kammade hem alla vinster, helt sjukt! Stod där och tog emot brickor först med Rosa Pantern, och sedan hörde jag bara ''Blåval'' och då blev vi 2a helt hetsigt, och sen hörde jag bara ''Mumie'' och då blev jag bara ''vaa? kom vi etta?''. Ja, jag hörde inte riktigt där ..
Så stressig och hetsig dag men det har varit otroligt kul också.
Har fått så fina snälla kommentarer och jag är mest glad över Rebecca som blev nästan tårögd under Blåval-numret och att hon nu börjar lyssna på låten med Laleh. Det är nog det finaste. @ --)))----

Har filmer på Blåval, RP och Mumie men dom är så sega på att ladda så det tar vi en annan dag, imorn kanske.

FF i Söndagsparty om en timme, TAGGA!
Puss! stor puss

Kommentarer
Postat av: BEEECCAAA

åååh! bäst är ni!

2009-04-26 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0