You don't like players, that's what you say, but you really wouldn't mind a millionaire

Sitter i skolan och har äntligen laddat Ipoden med massa god musik. Det är så bra.
Det är fredag och jag har ingenting planerat i helgen, jag mår så gött.
Jag ska äta massa massa mat ikväll och jag ska tänka lite, och jag ska spela, och jag ska äta
bara vara.
Sen ska jag och några till elever intervjua nya enhetschefen på skolan på Kommunhuset. Skall bli spännande.

(You can't sit down right
cause your jeans are to tight
and you are lucky it's ladies night
at least your breasts cost more than hers)

lalala .. det finns så mycket mer.

''plötsligt insåg jag att musiken var så mycket viktigare än utseende, kläder och att vara populär i skolan''.

och dansen. och maten. och träningen. jag tycker om livet. igår fyllde Jossan år, min bästa @--))------ grattis hundra gånger, hurra, puss, kram, kärlek, @--))------

the shakers gonna love me tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0