11 augusti


Åkte ner med Jossan, till Göteborg. Åt god mat och gick runt och kikade lite.

Mötte upp Bark, Johanna, Amanda, Harvey, Sussie och Frida. Gick till Kungstorget till Veronica Maggio.

Detta var alla vi.

It's getting hot in here

Riktigt bra var hon. 17 år, Inga problem och Måndagsbarn var bäst live.


Gick iväg till Götaplatsen där Laleh skulle spela. Robert Wells och hans gäng var där, så vi stod där och dansade och sjöng lite, till LaGaylia Frazier, hon sjöng Proud Mary, riktigt bra! Kommer lite roliga filmer sen på en gubbe bland annat som jag trodde var dirigent som stod och viftade med armarna, väldigt roligt.
I LÖVE YOU

Vi fyra gick JÄVLIGT snabbt till Laleh medan dom andra segade. Vi fyra @--))---- Det ser ut som jag och Sussie inte har någon hals, snyggt. Innan Laleh, taggade!!!!

Vi hade sittplats längst fram, fast vi stod sedan upp vid stängslet. Bark, Amanda och Frida och bakom Michaela och Martin.

Så HIMLA bra var hon. Den bästa konserten var Huskvarna, det tycker jag faktiskt med henne, den första jag såg, sedan är det delad plats på Vara och denna. Hon sjöng så SJUKT bra!

En rar skärm.

Jossan tog alla bilderna, den här tog Johanna, haha. Fint kort på mig och Laleh på Jossans kamera med andra ord. Just det, när vi stod där typ en kvart innan Laleh skulle börja spela hörde jag ''JUUUULLL!!!!'' bakom mig. Och då står Jossan och Alicia en bit bort, så kul att dom kom, dom skulle egentligen inte det. Så dom stod med oss och Jossan tog bilder och filmade och så. Och tjötade på vakterna ''Asså säger ni att det är Julia så KOMMER Laleh, jag LOVAR. Julia har träffar henne typ SJU gånger!!'' Hahaha, mulla.

Laleh kastade ut bukett med rosor och jag nuddade två men dom flög iväg. :'( Amanda fick en. Efter denna bild sa Sussie ''Asså du är magisk- på riktigt''. Så himla rart. Laleh bara ''Neej, säg inte för mycket sånt'' haha.


Nu är det onsdag, väldigt tidigt. Gick upp halv 9 utan någon sömn alls nästan i natt. Men nu ska jag och mamma och pappa ut till stugan. Vet inte hur länge jag stannar, skulle så gärna vilja se Mia & Klara på fredag i Göteborg. Sofie är där ute i stugan så det ska bli roligt, jag längtar efter henne plutten och hon längtade efter mig och jag längtar efter RIKKI MULL! Och jag vill bada när det regnar, hoppas det regnar, det är ju ändå inte sol.

Nu ska jag göra mig i ordning och packa.
Ha det så fint @--))-----
Laleh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0