A little sweat have never hurt nobody


Ojoj, min fina tavla till Laleh. Lite suddig bild, men.

14.21 går tåget till Göteborg. Ska kila ner med Jossan, vi ska köpa hostmedicin till kvinnan för hon hostar så hon inte kan sova, och jag ska kolla på en blus och på ett par cykelbyxor .. blablabla kläder tjolalalaa. ointressant

Jaja, Laleh börjar 20.30 och jag funderar på hur vi ska göra med köingen? Köa vid 6? Väldigt tidigt och jobbigt att stå där, men om man vill ha bra plats så .. Det är ju gratis och massa folk (jag hatar att säga saker, överdriva, och sen när man kommer dit så är det inte alls så- men jag har sett och hört från förra Göteborgskalaset och så att det är jätteymycket folk) så det blir nog svårt att komma dit precis innan det börjar.

Bark, Sussie, Johanna, Frida och Amanda tar tåget efter oss så jag vet inte om vi kommer hinna träffas? Dom ville se Veronica Maggio kl 18, jag vill också se henne men det kan jag inte om det slutar 19 och åker till Laleh efter det, då får man ingen bra plats.

Eller om jag och Jossan åker dirr till Götaplatsen när vi kommer ner och kollar om Laleh är där, haha. Jag är så jävla orolig för tavlan och det, att jag inte ska träffa henne, så bär jag runt på den hela dagen och kvällen. Den kommer säkert gå sönder, även fast jag ska slå in den med sånt där papper med kulor man kan smälla.

Jag får se hur detta blir ..

Har även ett kort jag ska ge henne, med en dikt .. och där jag frågar om vi kan slå ihop våra koppar någon dag för en fika eller något. iiiiiiiiiih, .. mm :) just det, hon skulle göra en kopp till mig, hon har säkert inte hunnit det .. i alla fall, jag måste träffa henne!!

Nu ska jag göra mig klar och slå in presenten
mitt horoskop löd att jag skulle ha tur idag, så hoppas något fint händer ikväll, hoppas vi träffas, prinsessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0