Earth song

Har igen!


Har jag inget annat for mig i Italien eller?

Nej, inte nu. Langtar hem. Det har jag sakert sagt. Trott ar jag. Maste lasa ut min bok.

I Sverige ar det host horde jag. Kul.............. fast det ar mysigt. Da kan man dricka te som Laleh gillar, och sedan borjar dansen. Tjoho, Pernillas dancemix i Uddevalla- tack GUD eller vem det nu ar som gor allt gott.

Vad ska man gora nu? Snart upp och sova och pressa dom sista dagarna med MJ i oronen och sedan hemfard. Hemma runt fyra pa morgonen pa torsdag, efter 5 timmar i bil. Aaaah, sooova!

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: susanne

julia strandlind.

jag saknar dig så mycket så du föstår nog inte

kom hem nu.

när kommer du hem?

saknar dig gullis!

2009-08-03 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0