I still can't understand just how your love can do what no one else can


En liten gosbild på mig och bubbis innan jag drar mig uppåt och somnar. Eller blir nog lite MJ på tvn innan, håller på att kolla massa gamla VHS-videos med honom, riktigt roligt att se. Ska upp imorn, vara 11 på skolan för förberedelser inför onsdag för alla ettorna i skolan. Och sedan tandläkaren halv 2. Och efter det ska jag pallra mig iväg till gymmet, längesen nu.

Kom ihåg:
Träning, torsdag & fredag 16.30, kulturskolan
(längtar så till lördag- all the single ladies!)

Oj nu skriker magen av hunger. Får ta mig lite kvällsmat.
Puss & Kram, jag älskar Beyoncés dansare!

Ashley Everett (min gud)
Kimberly Gipson
Saidah Fishenden
Ashley Seldon
Tanee Mcknee Short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0