Pictures

Nu kommer lite bilder från hela helgen. Har filmer också, men det är så brötigt att lägga upp, eller nej, jag kan lägga upp. Det får ladda så länge. Men här är fråååån ..

FREDAGS:

Jag och Bark fick cykla ut i regnet och hämta B SOM I BAG IN BOX hos hennes systers kille. Haha hetsig cykeltur med papaplyet som blåste i vinden.

Laga mat. Mycket mastig pasta med chilikyckling!

Sussie & Erika at dinner

Harvey, Bark & Emma

Har nog aldrig ätit så här lite i hela mitt liv när det gäller god mat en fredagkväll. MEN, grejen är att jag åt förrätt och huvudrätt haha hemma innan jag åkte och sedan satt vi och åt massa chips i väntan på att Harv skulle komma med kycklingen. SÅ, därför :) Och att vi gjorde väldigt lite mat.

Fina töser

Ace Ventura 2, och sedan kom lite guys och joinade.

Suuuzy & me

ACE ♥

Födelsedagsbarnet fick mycket kärlek

Och skratt, hahaha. Axel, Jocke, Fidde & Stoffe

Love again

Snus usch

Aexl, Bark & Emma

Fidde & Sus

Ååå fint

Aaajj

Andreas, Fidde & jej

Puss min gos

Bark & Oscar, som fyller år idag, hurra

Var tvungen att ha med den här bilden endast för att jag ser ut som en BIFF. roligt

KAAALLT men mysigt på balkongen

music

NAV :D balparet, eller hur blev det?


LÖRDAGS:
Kalas
&
Filmkväll hos Sussie

Amandaaaaa

Olaaaaa


Hahaha, min loppa & Marcus

Johanna & Josephine

fick en fin fläta

Jäklarns vad mycket godis vi hade, och chips

Sus

och så fick jag vara med också, det var väl roligt julia


Idag, SÖNDAG:

Fika på Strandgatan med Becccccs

Puss på oss ♥
 
Till Vargön och passa Ola, Amanda och Matti. Det gick i ett, det är roligt. Först spel, sedan fika, ut till lekparken, här hoppar Ola längdhopp, och sedan hem och beställa pizza.

Matti köss

Brottning

''Väggen''

Gose!

Videos kommer i det andra inlägget. . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0