Tell me, are you the ghost of jealousy?

Innovatum Jubileum! Roligt, men publiken var liten, men det spelar ingen roll. DANS som DANS. Jossan min ivriga vän ska lägga in filmer när vi dansade på sin blogg www.josss.blogg.se, jag nöjer mig med lite bilder här.

Innovatums Jubileum:

Yesterday

Yesterday

Fluff backstage

Lalala

Hannah & Julia

Sprayspray, tuperingtupering. Fluff fixar ett ännu större fluff

Innan Can can

Efter dessa bilder tappade Lydia kameran i golvet och den gick inte att sätta på (!!!!!!!), började få depressionschock, men sedan fixade pappa den som tur var. Hade den gått sönder hade jag dirr åkt till Överby imorn och köpt en ny.

Can can

Can can

Och igen

Avslutning

♥ Dancefriends

Aaaa, sexy single lady

Gratis korv

Ännu en single lady


Hurra för en rolig dag!
Nu är jag vrååålhungrig, har ätit detta idag:

Frukost-havregrynsgröt
1 korv
1 banan

Ska möta Harvey, Sussie och Johanna på Jätten om nån timme så ska vi hem och laga mat. TREVLIGT
Bror har pokerkväll med sina vänner här så det blir väldigt brötigt med massa folk.
Som tur är är mamma och pappa på Kräftskiva

Nu ska jag lyssna vidare på min älskade MJ och invänta mat.
Happy holiday!
Imorgon ska jag äntligen få sova ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0