This is the best part

Åh, skönt att vara nyduschad. Längesen jag känt mig så schleten faktiskt, trött, smink från igår, svettig, gamla kläder. Men roligt hade vi det allt.

Tjejmiddagen turned out to be en liten halvfest när Jocke och gänget kom, han fyllde ju år, grabben! Så det blev lite roligt. Satt ute till 2 i kylan det sista, jag Bark Oscar måns och andreas, och sen somnade vi vid 3.

Vaknar halv 6 pigg som en lärka men går upp halv 8 och kollar tv hela morgonen, michael jackson tribute på mtv. Nu är jag hemma och som sagt, är nyduschad. Måste åka ner till stan snart bara och ge mitt fritidskort till Rebecca, sen vid 4 är det kalas hos Filip.

Ikväll är det antingen bort till Bark igen, om hon vill, eller andra planer. Får se på det i livet.

Nu ska jag lyssna lite MJ och Bee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0