Unbreakable

ny upptäcktslåt jag hittat med MJ, så god damn bra. På invincible-skivan.

Åååå aaaa, jag hade huvudvärk och var så trött så jag nästan avled (nästan) i skolan idag, trots det satte jag och Bark och sussie igång bandspelaren och hoppade runt och dansade. och sedan cyklade jag till dansen och blev så glaaadadaada när jeanette pratade om dansen, yrkesdansare, ja då måste man komma in på balettakademin, och det blir förhoppningsvis Italien nästa år om dom skickar inbjudan.

sedan bestämde det att vi ska köra Can Can (rolig, har aldrig dansat den på uppvisning), single ladies, yesterday och showdansen på lördag. Ska bli roligt, nära kära kommer tror jag. hoppas jej.

hmhmhm, more more? jo mera händer men som är lite hemligt än, så det får jag komma med sedan .. men det är ROLIGA grejer .. :) @--))---- blomma till det.

nu kommer bilder från stugan i helgen, några rara bilder.
You can't touch me cause i'm untouchable!


mys på altan

matmatmat & sötsofie

haha mys igen

världens bästa vovvis

min älsklingsälskade älskade älskande

kvinnan som kunde tala med hundar, det känns så ibland. jag och min bubbi pratar mycket



puss

första doppet när vi kom dit, skönt i vattnet.

pappi posing (JÄTTE mallig över denna bilden)

mammi posing

hahaha rikki posing ''jag är så sval''

mallig pose

mamma och jag var på hetshumör en stund, roligt

promenad

med skutt

munsår hade jag fått .. och en spricka i läppen efter Italien, roligt.

me & ellen

enligt pappas devis: ''ta ett sånt där kort när jag precis kommer upp ur vattnet så där fint''

likblek men skitstark. sofie, jag tycker om dig din manlige mulli :)

hopp

me & cousin

haha ellen seriös

en nyckelpiga flög på Soffipropp

nattpromenad med ficklampa- tradition!

mallig bild mitt i fiaspel

85-åriga Svea (fint namn!) kom på besök, hon var lite senil men väldigt snäll .. och tydligen jävligt vacker när det begav siger!

farmors paj
 
badning

akrobatik



pose for the camera now, flick flick (eller är det click?)


så, lite bilder. nu måste jag duscha och sova, ska vara på skolan 8 imorn, slutar dock rätt tidigt, dans halv 5. sedan män som hatar kvinnor!!!! å som jag längtat.

puss, glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0