Break of dawn

Dagen började idag med att cykla till skolan med punkad cykel. Kort dag, slutar 12 varje torsdag, går dock till 4 imorgon, vilket inte så många andra i klassen gör, men men, det är gött ändå att sluta tidigt på torsdagar, för det är en seg dag i vanlighetens fall.

Åkte och gymmade efter skolan, efter att ha lämnat in cykeln på lagning, la mig och skulle kolla på Cadillac Records, somnade, så nu ska jag lägga mig och kolla klart innan jag somnar. Igen. Haha. Sovmorgon till 10 imorn, fett gött, men har ändå inget att vara uppe för? Vad gör man egentligen på sena kvällar .. film är så segt tycker jag. Hm hmm ..

BTW!!
Har jag berättat att min tandställning försvinner snart? Var ju hos tandläkaren för kanske 2 veckor sedan, och då sa läkaren att tandställningen där nere ska bort om 2 veckor :O och den andra ska dom göra avtryck på om 6 veckor så den försvinner efter det! Så skööönt. Tänk att jag inte ens haft tandställningen ett år än. Gladadladldla. Det var happy news så att säga.

you rock my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0