Mobile uploads


HOLSTEN & BECCEN! rarisar

Innan Johanna åkte hade vi en sjuhelsikes hets-dag. I slutet av dagen hade båda så ont i huvudet av allt skakandes på huvudet för att få sådana här bilder, och av allt skratt att det nästan var skönt att hon åkte bort i 2 veckor. SKÄMT ÅSIDO! oj så jag saknade henne =)

lite leopardig en tråkig historialektion (det går inte att rotera bilder!!)

Ljusshow på Tunet, jag och Hannah som snygga nunnor eller nåt

Hannah, Michelle, Anna & jag

Coola snubbarrrr

Holstis & me

Tuffa

Graf lektionerna spårar alltid ur .. (det är som sagt en 3 timmarslektion fredag eftermiddag)

Provade Harveys partytrick: en tröja spänd runt huvudet = you become an old lady!

Nästa Graf-lektion med rött läppglans som vi kletade på

Jag sa att vi skulle posa som Ida Warg och Sibel alltid gör på alla Stureplansbilder när dom har läppskit på läpparna.

så det gjorde vi ..

och jag försökte få Gynnings insugna kinder, vilket Melan tyckte var kul!

fint

Och det här gjorde jag när jag inte putade med röda läppar

MAAAT och spelkväll med Sussie, Michaela, Matilda, Harvey och Rebecka, Sussie syster.

oliverrrr!

Hahaha SÅÅ SÖÖÖÖT och redig liten gumma i reflex väst från Saab som mammsen har trätt på henne! Isn't she cute.

Senaste bilden. Hej & hå! =)

Imorn är det freeeedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0