My heart will go on


Från vänster: Angelica, Maja, Josefina, Hanna, Emelie, Jag, Hannah, Amanda & Klara. Igår på uppvisningen!

Våra fina fina FINA underbaringar som var Hemmakväll. Påsar, kuddar och step up-bräder över hela golvet. My heart will go on blev sista dansnumret och då avslutade dom så här =)

Rolig och stressig dag igår!
Tränade även 2 timmar med några tjejer inför Mellandagscupen den 28 november då vi ska dansa i pausen. Ida Wahman som håller i det tror jag, kommer bli kul! =)

Nu sitter jag och skriver en artikel, efter skolan blir det mys med våra ungar. Innan det ska jag på synundersökningsskit på körkortmojjen.

Kul.

ÖPPEN LEKTION DENNA VECKA PÅ KULTURSKOLAN
KOM OCH KOLLA ELLER VAR MED OM NI VILL


Tisdag: Street 18.00
Onsdag: Jazz 19.00
Torsdag: Balett 17.00 (tror det är öppen lektion då också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0