OMG!!!!!!!!!!!!!!!

JAG CHATTADE PRECIS MED ASHLEY EVERETT!!!! JAG DÖÖÖÖR!!!!!

Så här såg det ut ungefär:

Jag: Hi ashley :)

Ashley (bara några få sekunder efter!!!): hey!!!

Jag: Omg, just that you answered made my day. :) how are you?

Ashley: AWE!! I'm good! How are you?

Jag: Great!!:) I'm fine thanks

HERREGUD!!! I och för sig loggade hon ut efter detta, alltså för bara några minuter sedan men vad fan, ändå!!! hon svarade!!! jag tror jag får en lycklighets-attack snart. ''jag chattade med ashley everett igår''. jo hej tjenare verkligheten!

Tack för att du gjorde min dag =)


00.22:

herregud!!!! nu är hon inne igen!! ska jag skriva? borde jag? vågar jag? får fråga harvey ..

oj, nu skrev jag ''do you like the fan group? =)''. undrar om hon kommer svara. ååå jag tror inte det! neej hon tycker säkert jag är jobbig. inte konstigt. faaan

00.35:

Fortfarande online!! undrar vad hon gör inne på FB egentligen .. lilla ashley. eller stora ashley! i love you sooo =) haha. jag är sannerligen en stalker. jag kan dock inte bestämma mig om harvey tycker det är skrämmande eller charmigt..

Kommentarer
Postat av: Harveeeen

Det är jätte cute :D kanske ite skrämmande men cute:D

2009-12-22 @ 01:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0