Dangerous

Tja everyone!
Kort skoldag som vanligt, göttans.
Sedan åkte jag, Bark och Basti och köpte biljetter till Laleh, sedan fikade vi med Oscar och Joakim.
För en stund sedan gick Emelie, och nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson. Oh my göööd vad guuuudd.

Jag och Bark har bestämt oss för att spela in en låt och skicka till Laleh! Haha, vi ska spela någon låt av Laleh och/eller göra en egen låt. Det blir bra det'ni.

Åh, vad jag längtar till dansen imorn. Idd ska vara med och dansa (hoppas jag om hon inte drar sig ur ;) och Lisa och Emelie ska vara med och kolla.

Kommer ha träningsverk på onsdag igen eftersom jag tränar hela kvällen på tisdagen. Så himla kul att jag börjar gråta. Haha, ååå, älskar nya läraren Pernilla, så grymt duktig! Löve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0