Go away now and let me go, are you stupid or just a little slow?


Idag är det måndag och efter kort skoldag åkte man till NIF och fick ordning på lite papper.
Jag är i desperat behov av aktivitet. Funderade ett tag på att ta en promenix, men kom på att min ipod är inte laddad och klarar ju inte av gå trökigt utan musik. Men jag är väldigt sugen på något gött, typ godis eller något. Men det har jag ätit alldeles för mycket idag. Vad ska man göra då? Kolla film är tråkigt, sitta här har jag gjort sen jag kom hem, och jaa .. min gitarr är upphittad! Hahaha, så kul att städerskan hade gett den till någon musiklärare som nu har den .Dessutom kom det upp på tvn i skolan ''Gitarr upphittad''. Hahaha, gud vad kul. Jag skrattade där, ja. Min gitarr. FINA gitarr.
Jag får nog gå upp och säga det till pappa, att den är i säkert förvar. Han var definitivt på negativa sidan först och trodde att den hade blivit snodd. Men icke, jag visste det, sådan otur brukar jag inte ha. Allt löser sig som en brustablett as Soeren says :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0