Havet, det vill jag se nån gång, från nära håll


Idag, innan jag åkte till dansen kom mamma hem.
Hon frågade vad jag skulle göra den 13e mars. Ja a, sa jag. Ingenting, varför undrar du?
Mamma sträckte fram en biljett och sa ''Vill du gå med mig på det här?''
Jag såg att det stod Lalehs namn på, i Vara konserthus. Jag bara kramade mamma och det kom allt en glädjetår i ögat. Shit alltså. Det är TVÅ VECKOR KVAR!!

Jag är så glad .. sikket musikår jag kommer få
mamma sa att hon mest köpte det för att jag gillade konserter så mycket, för att hon vet hur mycket Laleh betyder för mig. Och för att jag är så redig, haha.
Och att hon hörde Simon Says på radion och så gärna ville se henne också.

Ikväll har jag ätit godgodgod mat hos Jossans mormor, tack för det :)
Sedan så gjorde vi fruktsallad med vaniljvisp till Melodifestivalen.
Och nu ska jag upp och sova. Eller jag ska nog spela lite innan.
Imorn ska jag till mormor och äta och sedan möte med NIF.
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, alla är så coooola ja komerm aldrig kunna välja, men är inne på dom lila ;)

2009-03-01 @ 20:43:48
Postat av: joss

JOSSSSSSSSS SOM SKREV JA ;)

2009-03-01 @ 20:44:13
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0