Kostymer


Jag & Frid Gnid

Markus, Frid, jag & Joakim

Kostymfredag. Ganska många var på, det gillade jag!
ENGAGEMANG!
Inte så jävla svårt. Eller hur?
Åh, som dom säger i Fucking Åmål (inte för att jag är fjortis men) ''Sluta vara så jävla negativ, det kanske blir kul?''

Och det är nästan olagligt att vara så där seriös jag är på sista bilden. Men det ska sägas att jag satt och tog massa bilder på mig själv när jag satt och pratade med Bark och lärare Johan med flera. Helt insane. Jag posar inte, jag tar bara kort. Även fast det ser ut som jag posar.
ÅOW MAJ GARD.

Jag snackar skit.
Jag känner för att skriva en låt.
Jag måste göra det nu.
Måste tagga inför min och Barks demo til Laleh.
Det kommer bli så här bra:
@--))-------

Kommentarer
Postat av: Bark här :D

jaaa det kommer bli super om vi tar oss an och gör de bara :P haha <3 pusss på bästa

2009-02-07 @ 22:05:35
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0