Nere i söder, kom från norr


Hej allesammans.
Söt kommentar jag fick, men tyvärr nej.
Jag var inte på en menskurs eller vad nån skrev.
Även fast det hade vart jäävligt skoj! :D
Jag var uppe i Orsa, på bröllop, åkte skidor och myste med släkt.
En go helg, även fast det blev tidiga mornar och en trött bilresa hem.

Fick i alla fall äta bästa pizza & dricka cola när jag kom hem, sedan hade jag och Idd lattekväll. Det börjar kanske bli som en tradition? Men det är bra med dessa kvällar. Då pratar man om saker, och det är sånt man ska med sin bästa vän =) Har saknat henne så mycket nu, min blomma. Får lite panik när jag inte ser'na på en dag, och nu har jag vart borta i 4 dagar. Så nu är det göttigt igen att sova i min säng, 200 meter från hennes, så som det ska va'!

Imorn kör pappa oss till skolan, och efter skolan blir det till att köpa Laleh-biljetter (hur var när vad lycklig? :D) och även busskort som jag tappat. Huhhuuhuhuhuhuhuhu.
God natt
PS.  Dansen börjar bli mitt liv (serös mening), men ska jag orka börja i en grupp i Uddevalla? Onsdagar, perfekt dag, 20-21 i Uddevalla. Men orkar man pendla om man heter Julia Strandlind? Mjo, om man tycker det är kul. Men är det värt det? Får tänka på saken.
PS 2. Jag MÅSTE skicka in mina val snart, jag har inte ens börjat tänka på kurserna än. Eller jo, men inte ALLA. Jag har en vecka på mig, kill me slowllllly.

Kommentarer
Postat av: Idd

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA PIL HJÄRTA TREA! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333

2009-02-02 @ 12:48:13
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0