Produkter .. världen är full av produkterrrr


Bild 1. Julia, lite jobbig-crazy.
Bild 2. Julia, lite tönt-sval.
Bild 3. Julia, lite malligt-förförande
Bild 4. Julia, lite påhittigt-tittutig.

Haha.
Eller det var inte kul.

Hemma hos familjen Johansson. Mysig familj, jag älskar dom varelserna!
Låt oss snacka lite Melodifestival, det var ju några väldiga skrällar tonight.
Marie Serneholt
Tycker det är helt chockerande men fantastiskt är denna kvinna (?) kan få en egen mellanrubrik i MIN blogg. Petra Medes citat: ''Marie säger att hennes framgång är mycket tack vare Abba. Nähe?'' slutcitat. Så jävla klockrent! Marie bygger hela sin karriär på skivbolagssnubbar som vill satsa på hennes utseende, på hennes långa ben, på hennes forna urkassa karriär som Abba-härmare, på hennes sockersöta (hm, nej) Britney-pop-utseende-image. Varför jag inte gillar henne? Ska jag upprepa mig?
Alcazar
Petra Mede (i greenroom) citat: ''Här sitter Alcazar! En grupp, tre små produkter som blivit formade av skivbolagsgubbar!'' slutcitat. Något i den stilen. Fan, vad bra. Jag jublade i soffan när hon sa detta. Folk kanske inte förstår mig, men jag kan inte vara tydligare än att skriva detta jag skriver. Produkt, sjunga, man KAN sjunga, det är en gåva man fötts med. Kan man hjälpa't? Nej! Ska man vara artist kan man inte ställa sig på scenen och sjunga låtar någon ANNAN har skrivit, dansa som någon ANNAN sagt att man ska, ha på sig det någon ANNAN sagt att man ska ha, säga det någon ANNAN sagt att man ska säga mellan låtarna. Exempel: ''Jag vill bara säga, vilken underbara pubLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!'' Man måste ju skapa, vara den man är, förmedla något eget som man själv jobbat på! Åh, jag har sagt det så många gånger, men jag vet inte om jag kan uttrycka mig nog. Ber er bara gå in på www.laleh.se och liknande artister som GÖR något!
Caroline af Ugglas
Okej, go tjej. Det är nästan för förutsägbart att jag ska gilla na'. Men hon är ju helskön. Kanske lite too much, att hon försöker vara mer annorlunda än vad hon egentligen är, men shit, hon kör sin grej. Turkosa naglar, turkosa skor, turkos ögonskugga, vit klänning, morgonfrill bokstavligt talat och bara väldigt raspig röst. Låten dock, den skrev hennes man. Det tyckte jag var jävligt lame dock. Och texten kunde han jobbat bättre på, bättre rim. Exempel (typ något sånt här): ''Jag ville se dig le, men jag skiter i de''.
Emilia
Söt tjej, otroligt söt tjej. Dock lite för gönig i rösten, men otroligt go låt. Lite retro-pop som min pappa sa, och jag gillade det. Dock väldigt dålig zoomning i början på låten då man till och med såg några svarta hårstrån över överläppen och pormaskar i näsan.

All eloge till Petra Mede, en tjej i min smak! Pratade dock väldigt rappt och hetsigt, men hon var min och Anders favorit ikväll. Hon är go, dansare också, herregud, sikken kvinna. We like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0